DESCARCA APLICATIA

Procedura Retur

  1. In cazul in care ai plasat o comanda, poti cere returnarea banilor daca ai consumat maxim o felie din comanda ta si nu esti multumit de calitatea produsului.
  2. Pentru a incepe procesul de retur, transmite-ne pe Whatsapp o poza cu pizzele comandate, impreuna cu bonul fiscal aferent comenzii. Daca ai consumat maxim o felie din comanda ta, vei fi contactat in cel mai scurt timp de un reprezentat al firmei pentru a ii preda comanda pe care doresti sa o returnezi.
  3. Dupa ce este verificata comanda la sediul nostru, vei fi contactat de manager pentru a ti se restitui banii pentru comanda returnata.
  4. Pentru a putea efectua restituirea banilor trebuie sa furnizezi un cont bancar in care ti se vor vira banii, impreuna cu bonul fiscal aferent comenzii pe care doresti sa o returnezi.
  5. Banii se restituie exclusiv prin transfer bancar catre clientul care doreste returul comenzii, in cazul in care indeplineste conditiile pentru retur.
  6. Termenul maxim de transfer al banilor este de 7 zile din momentul receptionarii returului.
  7. Pentru a fi eligibil pentru retur, clientul trebuie sa returneze comanda integral, indeplinind conditiile de retur mai sus mentionate.
  8. Nu sunt eligibile pentru retur comenzile returnate partial.

Pentru informatii suplimentare contacteaza-ne la adresa contact@nuovamamamia.ro sau la telefon 0736/444.446